Logitech G29
2015. szeptember 27. írta: ZsubiHUN

Logitech G29

Villámbejegyzés következik! A héten beújítottam egy Logitech G29 kormányt, mert akciós volt és igencsak szerettem volna egyet. Mellesleg az sem volt állapot, hogy '97 óta kontrollerrel játszom a Gran Turismót. Még az ősidőkben PS1-hez volt kormányunk öcsémmel, de az nem volt túl profi, így olyan sokat nem is használtuk, PS2-höz már nem is volt, aztán Ps3-hoz mindig akkor jött rám a vásárlási láz, amikor felfelé száguldott a DrivingForce GT ára. Most úgy álltak együtt a bolygók, hogy belefért egy ilyen gyönyörűség a keretbe. Sajnos normális cockpitem még nincs hozzá, de már több tippet és ötletet is kaptam, heteken belül elkészül a sajátom, mehet a csapatás. Ha találok egy zsák pénzt, akkor veszek egyet inkább, de akkor nem lesz DIY bejegyzés, csak kicsomagolós.

Azért ma kipróbáltam, az ebédlőasztal és a szék pont jó magasságot képviselt ehhez, bár furán mutatott a szoba közepén ez a szett (nem, nincs erről kép, egy bizonyos szint alá nem megyek le). A székben nem fért el a könyököm rendesen, az egész túl magas volt, mégis rohadt jó volt így körözni egy órát néhány autóval a GT 6-ban. A belső nézet továbbra sem tetszik, sokkal lassabb vagyok, mint lökhárító nézetből, de kormánnyal hamarabb meg fogom szokni. Vagy nem és marad a jól bevált szög, villámgyors köridőkkel. Mid-Fielden, egy maximumra tuningolt Viperrel (1051 Le), 6 mp volt a különbség. Nem elhanyagolható idő, de lesz ez jobb is! Jöjjön a villámgaléria.

A bejegyzés trackback címe:

https://mycollection.blog.hu/api/trackback/id/tr457845650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása