Gamercave
2018. február 20. írta: ZsubiHUN

Gamercave

Az utóbbi időben nem azért tűntem el, mert elfogytak a különféle gyűjtői, speciális, limitált, talált, ajándékba kapott kiadásaim, vagy ne vettem volna új figurákat, csupán nem úgy jöttek ki a dolgok. Pedig 2017 végén is jelentek meg finomságok, egy részüket sikerült is bezsákolnom, a többi vagy lesz olcsóbb és majd akkor, vagy nem is kell. Viszont az év utolsó hónapjaiban sikerült hozzájutni egy kis odúhoz, amit kiváló szakemberek olyanná varázsoltak, amiben jut hely a népes gyűjteményemnek. Legalábbis így gondoltam, mikor ránéztem az egyik falat betöltő betöltő polcra. Aztán a mai napon nekiestem a dobozoknak, pakoltam, kihelyeztem, elétettem, kibontottam még egyet, pakoltam, sűrítettem, majd nyílt az újabb doboz. Mikor végeztem, rájöttem, hogy a másik lakásban van még legalább nyolc* doboz, amikben gyűjtőik vannak, plusz a gépek és a sima dobozos kiadások. Ezen felül a #gamergirl cuccai is sokasodnak, meg ugye nőről lévén szó, vannak olyasféle bizbaszai is, szóval már most a bővítésen agyalok. Szerencsére a hálóban is van egy ehhez hasonló polc, de arra az egyéb saját bizbaszaim kerülnek, a könyvek mennyiségét is növelni kell, mert sok hiányzik a Dragonlance szériából és kellenének még fantasy könyvek. Meg szakácskönyv is! De azoknak a konyhában a helyük.

Egy hónap múlva talán már internet is lesz, addigra szépen berendezkedünk és csak a Far Cry 5-tel lesz több kihelyezendő termék (meg a Father calling figurával, ha számomra tetszetős lesz a főgonosz). Meg a frissen bejelentett Burnout: Paradise remastereddel és az Edward Kenway mellszoborral. Plusz a nem várt, de mindig lesben álló kihagyhatatlan ajánlatok.

28055655_1979664158917643_2349996019877399912_n.jpg

Igyekszem a jövőben sűrűbben jelentkezni és minőségi képeket hozni.

*tizenkettő, plusz amik nincsenek kartonban, az összesen tizenöt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mycollection.blog.hu/api/trackback/id/tr1413686196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása