Mad Max
2015. szeptember 01. írta: ZsubiHUN

Mad Max

Ripper Edition

Abszolút nem vagyok Mad Max rajongó, az első két filmben a vége főcím tetszett a legjobban, a harmadikat emiatt már el sem kezdtem. Állítólag ez nem is volt tőlem akkora hülyeség. Az új filmnek az összes előzetesét megnéztem, de nem éreztem a késztetést, hogy premier napon a moziba rohanjak. Pedig a hangulat és az elsivatagosodott Föld tetszett, a harc a vízért és üzemanyagért jó alap bármihez. Főleg egy nyitott világú játékhoz! Az első előzetes meggyőzött arról, hogy ez a játék nekem kell, de vártam egy gyűjtői kiadásra. Sajnos (a bankszámlám szerint inkább szerencsére) komolyabb gyűjtői csomag nem érkezett belőle, csak egy fémdobozos kiadás, extra autóval és PS4 exkluzív DLC csomaggal.

A Ripper Special Edition egy dombornyomott fémdobozban érkezik, melynek kialakítása megegyezik a Batman: Arkham Origins-ben találhatóval. Mindenki döntse el, hogy ez tetszik-e neki, én jobban szeretem a klasszikus verziókat, de azok dombornyomva nem mutatósak. Belül re sajnos nem került semmilyen művészi rajz, ez egy rossz pont, viszont kapunk egy matt fényezésű posztert, melyről kiderül, hogy összesen 65.000 db készült ebből a kiadásból. Szerény személyem a 9615.-et kaparintotta meg. A kis könyv mellett található a két DLC kódja is, melyek tartalma folyamatosan nyílik meg a játék első pár órájában.

A bejegyzés trackback címe:

https://mycollection.blog.hu/api/trackback/id/tr987749782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása